مهر و موم ۱۵ واحد مشاور املاک غیرمجاز در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 31 تیر 1402 | 08:24 ق.ظ
مهر و موم ۱۵ واحد مشاور املاک غیرمجاز در اهواز رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی مشاور املاک  غیرمجاز در اهواز خبر داد. سرهنگ محمدحسین محمدوند اظهار کرد: طرح مشترک ساماندهی و نظارت بر مشاوران املاک توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری اداره مسکن و شهرسازی، سازمان […]

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی مشاور املاک  غیرمجاز در اهواز خبر داد.

سرهنگ محمدحسین محمدوند اظهار کرد: طرح مشترک ساماندهی و نظارت بر مشاوران املاک توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری اداره مسکن و شهرسازی، سازمان صمت، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی به مدت دو روز در اهواز به اجرا در آمد.

وی افزود: در این راستا با راه‌اندازی گشت مشترک، ۱۵ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوطه، نداشتن پروانه کسب، تخلف‌های صنفی و توجه نکردن به اخطاریه‌های صادره مهر و موم شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴ واحد صنفی مشاور املاک به دلیل تخلفات مختلف مهر و موم شده‌اند.

سرهنگ محمدوند با اشاره به اینکه این طرح به شهرستان‌های تابعه ابلاغ و در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: هر واحد صنفی موظف به رعایت قوانین و مقررات مربوط به اصناف است و پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار