لزوم مناسب سازی محیط تردد معلولان و جانبازان در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 9 مرداد 1402 | 08:55 ق.ظ
لزوم مناسب سازی محیط تردد معلولان و جانبازان در خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر مناسب سازی محیط تردد معلولان و جانبازان و سایر افراد با نیاز‌های خاص با مشارکت همه دستگاه‌ها تاکید کرد.
محمد خانچی گفت: مناسب سازی محیط تردد معلولان و جانبازان و سایر افراد با نیاز‌های خاص ضرورتی اجتناب ناپذیر و با مشارکت همه دستگاه‌ها  امکانپذیر است.
 
وی افزود: با توجه به فصل ۲ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، مناسب سازی محیط تردد افراد دارای معلولیت و دسترس پذیر کردن حمل و نقل عمومی برای آن‌ها از وظایف دستگاه ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های متولی امر مناسب سازی است.
 
مهران کریمیان، مدیر کل اداره بهزیستی خوزستان می‌گوید: پیگیری و بررسی روند اجرای مصوبه‌های بیستمین جلسه ستاد مناسب سازی و ارائه گزارش دستگاه‌ها از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده همچون مناسب سازی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، مناسب سازی و دسترس پذیری معابر و پیاده رو‌های شهری، بررسی وضعیت ورودی و دسترسی به قسمت‌های اداری و عمومی پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی اماکن دولتی مورد تاکید قرار گرفت.
 
وی افزود: انجام بازدید مشترک از مجتمع‌های  بین راهی خدمات رفاهی زیر نظر اداره راهداری از سوی بهزیستی، انجمن معلولان، دفتر فنی مهندسی استانداری و اداره راهداری، بررسی و ارزیابی ساختمان‌های اداری و تقدیر از دستگاه‌هایی که در این زمینه عملکرد بهتری داشته اند، تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی با موضوع مناسب سازی توسط صداوسیما در دستور کار قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار