کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 مرداد 1402 | 09:40 ق.ظ
کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان جانشین مرزبانی خوزستان از کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی استان خبر داد.

سرهنگ منصور رضا عزیزی گفت: در رابطه با طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر روز قبل در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله سوخت از آب‌های کشور و فروش به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اعزام به موقع به محل و در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند شناور صیادی را هنگام خروج از آب‌های داخلی کشور متوقف و در بازرسی از آن ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در مخازن شناور‌ها جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ عزیزی در ادامه با اشاره به بازداشت ۲ متهم در این رابطه ادامه داد: شناور‌های  توقیف شده به بهانه فعالیت تجاری اقدام به سوختگیری و روانه دریا شده بودند، ولی مسیر خود را به محل فروش و تبادل سوخت منحرف کرده که با هوشیاری دریابانان ماهشهر متوقف شد.

جانشین مرزبانی استان خوزستان می‌گوید: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار