مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان از مرکز پزشکی این سازمان بازدید کردند

تاریخ انتشار: شنبه 4 شهریور 1402 | 12:01 ب.ظ
مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان از مرکز پزشکی این سازمان بازدید کردند معاونین منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، برنامه ریزی و مشاور مدیر عامل در امور پیگیری های ویژه سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت گرامی داشت روز پزشک از موسسه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی آب و برق استان بازدید کردند.

صبح روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ مصادف با گرامیداشت روز پزشک و سالروز میلاد ابو علی سینا فیلسوف و پزشک ایرانی، محمد علی میری، عزیز اله گلبهاری و حمیدرضا اسماعیلی به نمایندگی از مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از مرکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی صنعت آب و برق استان بازدید کرده و از زحمات و تلاش های پرسنل این مجموعه در جهت رضایتمندی جامعه هدف، تقدیر کردند.

رضا زیلابی، مدیر عامل مرسسه پزشکی آب و برق خوزستان در این بازدید ضمن تبریک روز پزشک به همه همکاران ساعی خود در مجموعه، اظهار کرد: مفتخریم که جامعه پزشکی ما در همه موقعیت ها و بحران ها حضور فعال داشتند و در خط اول مبارزه با بیماری ها جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به مردم خدمت کردند.

میری، معاون برنامه ریزی سازمان آب و برق خوزستان نیز گفت: امروز برای عرض تبریک این روز خدمت پزشکان تلاشگر این مجموعه خدمت رسیدیم، رضایتمندی خوبی از این مرکز وجود دارد امیدوارم بتوانیم در مسیر رضایتمندی خانواده گام برداریم.

در ادامه اسماعیلی، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی سازمان خاطرنشان کرد: پزشکی شغل سختی است تحمل سختی های مردم و حل مشکل آنها کار دشواری است ما قدر دان زحمات شما هستیم امید است بتوانیم با همکاری یکدیگر خدمات و فعالیت های این مجموعه را در جهت ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف توسعه دهیم.

گلبهاری، مشاور مدیر عامل در امور پیگیری های ویژه سازمان نیز تصریح کرد: رضایتمندی پرسنل سازمان آب و برق از خدمات این مجموعه بیانگر کار خوب و مفید این مرکز پزشکی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار