۵ کافی شاپ در اهواز به علت نقص قوانین وشئونات اسلامی پلمپ شدند

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 شهریور 1402 | 19:23 ب.ظ
۵ کافی شاپ در اهواز به علت نقص قوانین وشئونات اسلامی پلمپ شدند 👤نظارت میدانی دادستان مرکز خوزستان بر مراکز تجاری، پنج کافی‌شاپ و رستوران در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی با دستور قضائی پلمب شدند. 🔹جعفری چگنی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عمل به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مردمی در خصوص مقابله با […]

👤نظارت میدانی دادستان مرکز خوزستان بر مراکز تجاری، پنج کافی‌شاپ و رستوران در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی با دستور قضائی پلمب شدند.

🔹جعفری چگنی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عمل به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مردمی در خصوص مقابله با بدحجابی و اقدامات خلاف شرع اسلام و کاهش دسترسی به مواد دخانی از جمله قلیان، انجام شد.

🔹وی ادامه داد: برخی از این مراکز فاقد مجوز فعالیت و برخی نیز اقدام به برگزاری محافل مختلط و توزیع غیرمجاز قلیان می‌کردند که پس از تحقیقات مقدماتی، دستور پلمب آن‌ها از سوی این دادسرا صادر شد.

🔹دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: صاحبان کافی‌شاپ‌ها و سایر متهمان پرونده بازداشت و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

🔹جعفری چگنی با بیان اینکه آمارها نشان داده که مصرف سیگار و قلیان زمینه‌ساز اعتیاد نوجوانان و جوانان به مواد مخدر و روان گردان بالا است، تاکید کرد: از خانواده‌ها درخواست می‌شود که نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و اقدام خلاف شرع و قانون در این اماکن، مراتب را به مراجع ذی‌صلاح گزارش کنند تا اقدامات لازم برای برخورد مقتضی با متخلفان انجام شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار