پوشش بیمه‌ای گسترده کارکنان شرکت لوله سازی اهواز در نوع خود بی نظیر است/ شرکت‌های متمول و صنایع معظم استان باید از اقدام شرکت لوله سازی اهواز الگوبرداری کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 شهریور 1402 | 18:29 ب.ظ
پوشش بیمه‌ای گسترده کارکنان شرکت لوله سازی اهواز در نوع خود بی نظیر است/ شرکت‌های متمول و صنایع معظم استان باید از اقدام شرکت لوله سازی اهواز الگوبرداری کنند در مراسم رونمایی از طرحِ جدیدِ بیمه‌ی کارکنانِ شرکت لوله سازی اهواز، معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر الگوبرداریِ سایرِ شرکت‌ها از شرکتِ لوله سازی اهواز تاکید کرد. احمدی، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کارگران استفاده می‌شود، افزود:  ارتقاء سطح خدمات […]

در مراسم رونمایی از طرحِ جدیدِ بیمه‌ی کارکنانِ شرکت لوله سازی اهواز، معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر الگوبرداریِ سایرِ شرکت‌ها از شرکتِ لوله سازی اهواز تاکید کرد.

احمدی، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کارگران استفاده می‌شود، افزود:  ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بیمه ای بمنظور ارتقای سلامت و روان و افزایش انگیزه آنان در جهت تحقق شعار سال( رونق تولید ) از اولویت‌های شرکت لوله سازی اهواز است.
مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه بیمار به جز دردِ بیماری دغدغه‌ی دیگری نداشته باشد، افزود: با تاکیداتِ جناب آقای ترکی، مدیر عامل صندوق بازنشستی کشوری و جناب دکتر زمانپور، مدیر عامل هلدینگ صبا‌انرژی، بیمه‌ی تکمیلی ویژه‌ای برای کارکنان تدارک دیده شده است تا بتوانیم علاوه بر ایجاد رضایت شغلی، اطمینانِ خاطری برای آنها در حوزه سلامت و درمان را ایجاد کنیم.

در ادامه آیین رونمایی از طرح جدید بیمه کارکنان شرکت لوله سازی اهواز معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: یکی از بزرگترین از قابلیت ها و داشته‌های هر کشوری؛ سرمایه های اجتماعی و انسانی آن است. هیچ قابلیتی در حوزه زیست اجتماعی برای نظام های سیاسی و حاکمیت ها ارزشمند تر از سرمایه اجتماعی آن نیست. 

الگوی لوله‌سازی اهواز در کمیسیونِ کارگری

معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، عبداله افرازه شهاوند در مراسم رونمایی از طرحِ جدیدِ بیمه‌ی کارکنانِ شرکت لوله سازی اهواز گفت: چنین پوشش‌هایی باعثِ تقویت انگیزه در مقابلِ نااطمینانی‌ها و ناامنی‌های شغلی ‌می‌شود، خصوصا در حوزه‌ی کاریِ شما که مخاطراتی نیز دارد. 
شهاوند افزود: جمله‌ای که مدیر عامل به نقل از مقام معظم رهبری یاد کردند، جمله‌ی بسیار مهمی است. حضرت آقا بارها اشاره کردند که ما می‌خواهیم برای بیمار، غیر از رنجِ بیماری دغدغه‌ی دیگری نباشد. به این معنی که اگر کسی یکی از اعضای خانواده‌اش بیمار شد دغدغه‌اش درمانِ بیماری باشد و دغدغه‌ی تامین مالیِ دارو و هزینه‌های درمانی را نداشته باشد.

وی با ابراز امیدواری از چنین اقداماتی یادآور شد: این حرکت، نقطه‌ی آغازِ خوبی است و امیدوارم این رویه در شرکت لوله سازی اهواز الگویی باشد برای باقی شرکت‌ها. 
شهاوند تاکید کرد: این طرح را حتما در کمیسیون کارگری بررسی، مصوب و به سایر شرکت‌ها ابلاغ خواهیم کرد که از شرکتِ شما الگوبرداری کنند. در حوزه‌های کارگری، صنعتی و اقتصادی چنین پوشش‌هایی بسیار ضرورت دارند. این بسته‌های حمایتی باعث افزایش امید به زندگی و در آرامشِ روحی افراد نیز تاثیر بسزایی دارند. 
معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تقویتِ تعلق خاطر و افزایش همدلی با شرکت از سوی کارکنان نیز از دیگر پیامدهایِ مثبت چنین طرح‌هایی است. 
شهاوند افزود: صنایع در کنارِ سودِ ملی باید به جامعه‌ی پیرامونی و کارکنانش نیز سود برساند. این اتفاق بزرگی است و در کمتر سازمانی چنین پوشش بیمه‌ای را دیدم. 

گفتنی است، کاظم شمعونی، فروتن امیدی بیرگانی، محمد باوی، عامر جاسمی، سعید بدوی که به شکل ویژه از خدماتِ طرحِ جدیدِ بیمه در ۲۰ روز اخیر که این طرح در شرکت اجرا شده استفاده کرده بودند، ضمن ابراز رضایتِ کامل، در این مراسم به صورت نمادین بیمه‌نامه‌های خود را از دستانِ مدیر عامل و معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان دریافت کردند. 
یادآور می‌شود، بیمه‌ی درمانِ تکمیلی بدون سقف با فرانشیز ۱۰ درصد، بیمه نامه حوادث انفرادی (طرح لبخند)، با ۲۵۰ میلیون توامان پوشش فوت به علت حادثه و نقص عضو، بیمه عمر و پس‌انداز (بیمه فوت و فوت به علت حادثه)، بیمه آتش سوزی خانه، سیل، زلزله و … برای هر نفر ۵۰۰ میلیون تومان، امکانِ تحت پوشش قرار دادنِ والدین، بیمه بدنه و ثالث اتومبیل ۱۲ قسطه و بدون سود و پیش پرداخت و داروخانه‌ی آنلاین ازجمله مواردی هستند که این بسته‌ی حمایتی در قالبِ بیمه، تمامی کارکنان را دربرمی‌گیرد.
گفتنی است، بیش از ۳۰۰ نوع خدمت بیمه‌ای در این بیمه‌ی تکمیلی در نظر گرفته شده است


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار