کلانشهر اهواز آماده برای بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 شهریور 1402 | 10:59 ق.ظ
کلانشهر اهواز آماده برای بازگشایی مدارس سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز از آماده‌سازی شهر برای بازگشایی مدارس خبر داد.

علی شمسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای آمادگی شهر پیش از فعالیت مدارس، اظهار کرد: با توجه در پیش بودن اول مهرماه و بازگشایی مدارس، برنامه‌ریزی شده که محیط اطراف مدارس تا شعاع ۵۰۰ متری کاملا پاک‌سازی شوند.

 

وی با اشاره به حجم زیاد ارائه خدمات شهری در اطراف مدارس، افزود: زیباسازی دیواره‌های اطراف مدارس و هرس درختان مدارس نیز انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در روز‌های اخیر جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب تشدید شده است تا رفت و آمد دانش‌آموزان با برقراری امنیت کامل و سلامت انجام شود.

شمسی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر بهتر شده، اما بیشترین مشکل ما در این خصوص در منطقه ۳ شهرداری است؛ در این منطقه حامیان سگ‌های بلاصاحب بسیار زیاد هستند و مشکلات عدیده‌ای در جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب برای ما ایجاد کرده‌اند و مردم اذیت می‌شوند.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا تجمع سگ‌های بلاصاحب در محدوده منطقه ۳ ساماندهی شود و سگ‌ها جمع‌آوری شوند تا جمعیت آن‌ها در این منطقه کمتر شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار