تخلیه و بارگیری محموله نهاده دامی در بندر امام خمینی

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 مهر 1402 | 09:53 ق.ظ
تخلیه و بارگیری محموله نهاده دامی در بندر امام خمینی مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از تخلیه و بارگیری محموله نهاده دامی از یک فروند کشتی اقیانوس پیما در بندر امام خمینی خبر داد.

حمید بدوی درخصوص آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی از طریق بندر امام خمینی به کشور گفت: درحال حضار یک کشتی اقیانوس پیما حامل ۶۳ هزار تن نهاده دامی در لنگرگاه این مجتمع بندری در حال تخلیه و بارگیری است.

وی افزود: این کشتی حامل محموله کنجاله سویا به عنوان نهاده دامی است که از کشور برزیل خریداری و از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده است.

بدوی با بیان اینکه این محصول توسط شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حل مشکل تامین نیاز دامداران کشور سفارش و خریداری شده است، ادامه داد: روند واردات نیز با توجه به نیاز کشور به این نهاده‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خوزستان می‌گوید: امسال بخش مهمی از نهاده‌های دامی توسط شرکت‌های بخش خصوصی به بندر امام خمینی وارد کشور شده و بخش دیگر آن نیز توسط شرکت‌های دولتی به منظور کنترل شرایط و تامین نیاز انجام شده است.

وی اضافه کرد: یک کشتی اقیانوس پیمای دیگر حامل کنجاله سویا نیز چند روز آینده در بندر امام خمینی پهلودهی و تخلیه خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار