لزوم جمع آوری معتادان متجاهر و بی سرپناه در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آبان 1402 | 09:18 ق.ظ
لزوم جمع آوری معتادان متجاهر و بی سرپناه در خوزستان استاندار خوزستان بر جمع آوری معتادان متجاهر و بی سرپناه و انهدام باند‌های توزیع مواد مخدر در استان تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب گفت: حضور معتادان متجاهر و بی سرپناه در شهر جلوه بصری مناسبی ندارد، بنابراین باید کار‌های جدی برای جمع آوری آن‌ها جمع آوری شود و مسئولان مربوط نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی به تمرکز برای انهدام باند‌های توزیع مواد مخدر و برخورد قاطعانه با خرده فروشان تاکید کرد و افزود: معتادانی که درمان می‌شوند و سلامتی خود را باز می‌یابند، باید پس از حرفه آموزی وارد بازار کار شوند تا از گرفتار شدن دوباره آن‌ها در دام اعتیاد جلوگیری شود.

حسینی محراب با تاکید بر انهدام کانون‌های پخش و سرشبکه‌های توزیع مواد مخدر، ادامه داد: نیروی انتظامی باید با همه توان با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع داشته باشد.

استاندار خوزستان مواد مخدر را عامل اصلی جنگ در کشور‌ها دانست و اضافه کرد: همه مدیران باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، زیرا اگر مسئله مواد مخدر شیوع پیدا کند نوجوانان و جوانان را در دام خود می‌اندازد.

وی بر استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار در استان برای الگوسازی برای جوانان تاکید کرد و گفت: تقاضا می‌شود همانگونه که خیران در مدرسه سازی، سلامت و امنیت یاریگر بودند به حوزه مبارزه با مواد مخدر ورود کنند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با جان و دل وارد میدان نبرد با مواد مخدر شود، افزود: هر چه در توان داریم برای مبارزه با این بلای خانمان انجام خواهیم داد.

وی می‌گوید: جشنواره‌هایی که به مقوله مبارزه با مواد مخدر می‌پردازند کمتر به چشم می‌خورد، بنابراین باید هنرمندان و هنردوستان استان به این مقوله توجه داشته باشند تا گلوگاه‌ها مقابله با مواد مخدر تقویت شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار