ظرفیت‌های قانونی برای بهبود فضای کسب و کار در خوزستان شناسایی شوند

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402 | 08:40 ق.ظ
ظرفیت‌های قانونی برای بهبود فضای کسب و کار در خوزستان شناسایی شوند رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به وجود برخی ظرفیت‌ها در قوانین بودجه‌ سنواتی و اسناد بالادستی به منظور بهبود فضای کسب و کار گفت: شناسایی و معرفی هرچه بهتر این ظرفیت ها در حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی تاثیرگذار است.

کاظم مهاوی روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی اهواز اظهارکرد: رونق تولید بخصوص در صنایع پایین دست، توسعه هرچه بیشتر صادرات غیرنفتی را در پی دارد و می تواند به ایجاد فرصت های شغلی پایدار در استان کمک کند.

وی ادامه داد: در چنین فضایی، باید ظرفیت های قانونی حمایتی، بیش از پیش به فعالان اقتصادی استان معرفی شود.

رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی با اشاره به بخشی از معافیت‌های مالیاتی در قانون و یا مصوبات هیات وزیران برای پشتیبانی از بخش خصوصی بیان‌داشت: این کمیسیون تلاش خواهد کرد تا با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از نظریه کارشناسان، زمینه‌ای را برای آگاهی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی فراهم کند.

 

مهاوی ادامه داد: این درحالی است که بعضا در برخی رویه های اجرایی و فرآیندها، موانع و مشکلاتی برای کسب و کارها ایجاد شده که می‌بایست از طریق بررسی‌های قانونی، برای اصلاح، بازبینی و یا حذف رویه‌های زائد برنامه ریزی و اقدام کرد.

گفتنی است، در این نشست، بر اساس آرای اعضای کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی اهواز، “سهراب نوروزی” به عنوان نائب رییس اول و “مالک منتظر” نائب رییس دوم این کمیسیون انتخاب شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار