ثبت نام ۲۹ داوطلب خوزستانی برای انتخابات مجلس خبرگان

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آبان 1402 | 10:16 ق.ظ
ثبت نام ۲۹ داوطلب خوزستانی برای انتخابات مجلس خبرگان با پایان مهلت نام نویسی ۲۹ نفر در خوزستان برای شرکت در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: از روز یک شنبه ۱۴ آبان ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری اهواز و به صورت متمرکز و حضوری آغاز شد. 

 

حجت الله دهدشت افزود: با پایان مهلت اعلام شده برای نام نویسی داوطلبان ۲۹ نفر در استان خوزستان برای شرکت در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام خود را قطعی کردند.

وی ادامه داد: داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۱۸ دیروز فرصت داشتند برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کنند.

در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۹ نفر نام نویسی کردند که از میان شش نماینده فعلی خوزستان در مجلس خبرگان رهبری چهار نفر  برای حضور در دور جدید این مجلس صبت نام کردند.

همچنین برای دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی در خوزستان ۱۳۷۹ نفر  نام نویسی کردند که از این تعداد صلاحیت ۸۷۶ نفر تأیید شد.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار