رشد ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در محور ریلی جنوب

تاریخ انتشار: شنبه 11 آذر 1402 | 09:32 ق.ظ
رشد ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در محور ریلی جنوب سرپرست اداره کل راه‌آهن جنوب از رشد ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در محور ریلی جنوب در ۸ ماهه امسال خبر داد. محمدعلی مرادی  در خصوص جابه‌جایی مسافران در محور ریلی جنوب در ۸ ماهه امسال اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه جابه‌جایی یک میلیون و ۶۸ هزار و ۷۸ مسافر از طریق […]

سرپرست اداره کل راه‌آهن جنوب از رشد ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر در محور ریلی جنوب در ۸ ماهه امسال خبر داد.

محمدعلی مرادی  در خصوص جابه‌جایی مسافران در محور ریلی جنوب در ۸ ماهه امسال اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه جابه‌جایی یک میلیون و ۶۸ هزار و ۷۸ مسافر از طریق راه‌آهن جنوب انجام شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این بازه زمانی ۹۶۶ هزار و ۴۵۵ نفر مسافر در محور ریلی جنوب جابه‌جا شد، افزود: میزان جابه‌جایی مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب گفت: در حال حاضر تعداد قطارهای سراسری روزانه از مبدا اهواز و خرمشهر به تهران، ۲ رام قطار به صورت رفت و برگشت است.

مرادی ادامه داد: همچنین ۲ قطار سراسری در مسیر اهواز – مشهد به صورت روزانه نسبت به جابه‌جایی مسافران در این مسیر اقدام می‌کنند.   

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راه آهن جنوب در حال حاضر دارای ۳ محور اهواز – اندیمشک (تا ایستگاه هفت تپه)، محور اهواز – بندر امام خمینی (ره) – ماهشهر و محور اهواز – خرمشهر – شلمچه است و در این محورها به مسافران خدمات مورد نظر را ارائه می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار