پیش‌بینی تجمع آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 دی 1402 | 10:11 ق.ظ
پیش‌بینی تجمع آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تجمع آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خبر داد. محمد سبزه‌زاری ، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، امروز تاثیرات سامانه بارشی روی استان خوزستان مشاهده می‌شود. وی افزود: این سامانه تا اواخر وقت امروز سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی تجمع آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری ، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، امروز تاثیرات سامانه بارشی روی استان خوزستان مشاهده می‌شود.

وی افزود: این سامانه تا اواخر وقت امروز سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان به ویژه در مناطق شمالی، غربی، شرقی، جنوبی و بخش‌هایی از مرکز و ارتفاعات استان خواهد شد. در این مدت بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری افزود: همچنین در این ایام با توجه به وجود رطوبت موجود در جو، مه یا مه رقیق در برخی نقاط به ویژه راه‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست.

وی گفت: از فردا تا اواخر هفته جو نسبتا پایداری روی استان خوزستان خواهیم داشت که سبب وقوع مه یا مه رقیق و تجمع آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی در این بازه زمانی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز و امیدیه با ۲۳.۳ و دهدز با ۷.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۲.۳ و ۲۳.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار