تولید برق نیروگاه رامین اهواز از مرز ۷ میلیون مگاوات گذشت

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 بهمن 1402 | 09:28 ق.ظ
تولید برق نیروگاه رامین اهواز از مرز ۷ میلیون مگاوات گذشت مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از تولید ۷ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۱۳۷ مگاوات برق در این نیروگاه حرارتی خبر داد.
محسن حافظی گفت: با تولید ۷۶۹ هزار و ۴۶ مگاوات ساعت در دی ماه امسال توانستیم میزان تولید انرژی برق در ۱۰ ماهه امسال را به ۷ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۱۳۷ مگاوات ساعت برسانیم.
 
وی به افزایش ۴۳ درصدی تولید برق و افزایش ۲۵ مگاواتی متوسط تولید لحظه‌ای در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: تلاش‌های کارشناسان ما برای رفع چالش‌های فنی و بروزرسانی واحد‌های تولیدی این نیروگاه ادامه دارد تا بتوانیم با ظرفیت مطلوبی برق مورد نیاز مردم را در تابستان سال آینده تولید کنیم.  
 
حافظی ادامه داد: تولید پایدار انرژی برق برای مردم و صنایع مهم‌ترین رویکرد ما در این مجموعه است و  ضمن تداوم ثبات تولید برق در ماه‌های انتهایی امسال، با انجام تعمیرات اساسی و میان دوره ای، آمادگی خود را به منظور تولید حداکثری برق ارتقا خواهیم داد.
 
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز می‌گوید: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده با اتمام طرح‌های تعمیراتی با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و پیک برق سال آینده خواهیم رفت و امیدواریم با حمایت‌های مدیران بالادستی شاهد افزایش ۲۰۰ مگاواتی تولید برق در این نیروگاه باشیم.  
 
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار