پیام تبریک مدیرعامل نفت و گاز مارون به مناسبت دهه مبارک فجر و عید مبعث

تاریخ انتشار: پنجشنبه 12 بهمن 1402 | 12:35 ب.ظ
پیام تبریک مدیرعامل نفت و گاز مارون به مناسبت دهه مبارک فجر و عید مبعث مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون چهارشنبه ۱۱ بهمن طی پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز دهه فجر و عید مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) را تبریک گفت. در پیام مهندس قباد ناصری آمده است:   دهه فجر، یادبود حیات دوباره ملت ایران و کشور عزیز ماست […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون چهارشنبه ۱۱ بهمن طی پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آغاز دهه فجر و عید مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) را تبریک گفت.

در پیام مهندس قباد ناصری آمده است:

 

دهه فجر، یادبود حیات دوباره ملت ایران و کشور عزیز ماست

مقام معظم رهبری

نوروز زمستانی، چهل و پنجمین سالگرد حماسه بزرگ قرن و مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی تاریخ معاصر جهان با شمیم شهادت و شعار عدالت و آزادی خواهی مستضعفان فرارسیده  و میراث جاویدان خمینی کبیر، همان گسستن زنجیر استعمار و بیرون راندن استکبار با محوریت ولایت است که همچون شهد، به کام ایرانیان و همه مسلمانان حق طلب حلاوت می بخشد.  

صنعت نفت نیز به عنوان بخش بزرگی از جامعه و پیشران اقتصاد کشور، در این نهضت نقشی تاریخی داشت و انسجام کارکنان آن در همراهی انقلابیون، حماسه سال ۱۳۵۷ را به سرانجامی خوش رساند؛ در این راه، نیروهای ولایی جان برکف و آماده، برگی زرین را در تقویم صنعت نفت رقم زدند و موجبات افتخار این صنعت را فراهم آوردند.

بهمن ۱۴۰۲ با هنگامه نزول وحی بر بهترین خلق و آغاز رسالت خاتم پیام آوران رحمت و دوستی، همزمان گردیده و نور نبوت را بر مملکت پیروان ولایت افشانده است. فرخنده باد، مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر شیفتگان اهل بیت عصمت وطهارت.

اینجانب ضمن ادای احترام به بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای راه حق و حقیقت، فرارسیدن دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات قطب عالم امکان(عج) و هدایت های مدبرانه ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.

قباد ناصری


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار