ایجاد یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با بهره برداری طرح‌های عمرانی در بندر امام خمینی

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 بهمن 1402 | 09:54 ق.ظ
ایجاد یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با بهره برداری طرح‌های عمرانی در بندر امام خمینی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از ایجاد یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی با بهره‌برداری از ۳۹ طرح عمرانی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

ابوطالب گرایلو با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در تشریح دستاورد‌ها و کار‌های ۲ سال اخیر دولت سیزدهم گفت: با هدف توسعه زیرساخت‌های بندری و تمهید زمینه برای بهره‌گیری بازرگانان و فعالان اقتصادی از مزیت‌های بندری تاکنون ۳۹ طرح مختلف عمرانی بخش دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بیش از ۱۳۲ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: دریافت مجوز انجام مطالعات و اجرای ۳۷ ردیف طرح عمرانی در زمینه ساخت زیرساخت‌ها با اعتباری بیش از ۶۷ هزار میلیارد ریال از دیگر کار‌های اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در این زمینه است.

گرایلو ادامه داد: همچنین توسعه روساخت‌های بندری با مشارکت بخش غیردولتی با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از اهم کار‌های در این حوزه به شمار می‌آید.  

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اضافه کرد: در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نیز این اداره کل موفق به دریافت مجوز، انجام مطالعه‌ها و اجرای ۱۲ ردیف طرح با اعتباری بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال شده است.

وی ساخت زیرساخت‌های اراضی توسعه‌ای بندر موسوم به ۶۰۰ هکتاری، لایروبی کانال استراتژیک، خورموسی مطالعه، تعمیرات اساسی انبار‌های مجتمع بندری امام خمینی و ساخت برج کنترل ترافیک دریایی را از برجسته‌ترین طرح‌های عمرانی با هدف توسعه زیرساخت‌های بندری در بازه زمانی یاد شده عنوان کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار