تداوم تلاش مخابرات خوزستان برای توسعه ارتباطات سیار روستایی

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 اسفند 1402 | 09:32 ق.ظ
تداوم تلاش مخابرات خوزستان برای توسعه ارتباطات سیار روستایی مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه‌اندازی دکل و سایت پرسرعت جدید همراه اول در روستای پامنار از توابع شهیون شهرستان دزفول ارتباطات سیار توسعه یافت. رحیم فلاح زاده ، اظهار کرد: در ادامه تلاش حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان به منظور اجرایی شدن پروژه توسعه شبکه ارتباطی همراه در روستاها به […]

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه‌اندازی دکل و سایت پرسرعت جدید همراه اول در روستای پامنار از توابع شهیون شهرستان دزفول ارتباطات سیار توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده ، اظهار کرد: در ادامه تلاش حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان به منظور اجرایی شدن پروژه توسعه شبکه ارتباطی همراه در روستاها به ویژه در روستاهای دارای جاذبه گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و دسترسی روستائیان و گردشگران به شبکه اطلاعات ملی، در راستای کاهش شکاف دیجیتالی، پس از مکان‌یابی، تملک و همچنین توسعه و تامین تجهیزات و زیرساخت‌های ارتباطی سایت پرسرعت جدید با تکنولوژی‌های نسل ۲ و ۴ در روستای پامنار از توابع بخش شهیون شهرستان دزفول از محل اعتبارات پروژه uso نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شد.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی این سایت پر سرعت و توسعه و گسترش پوشش شبکه‌ای در سطح روستا و با افزایش کانال ترافیکی و همچنین تقویت و پایداری ارتباطات شبکه همراه اول، مشترکین در این روستا، جاده‌های مواصلاتی و مناطق اطراف از نعمت شبکه ارتباطی همراه اول و از تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت و کیفیت بالا برخوردار شدند.

به گزارش ایسنا، روستای پامنار از جاذبه‌های توریستی منطقه زیبای شهیون است که به دلیل بهره‌مند بودن از آب دو رودخانه دز و کرخه از طبیعتی سرسبز و زیبا برخوردار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار