نشست فورکست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 اسفند 1402 | 08:47 ق.ظ
نشست فورکست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی، تولید و توزیع نفت و گاز چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مربوط به نیمه اول سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.

در این رویداد که صبح روز دوشنبه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد؛ چالش ها و مسائل مربوط به تولید نفت و گاز چاه های آغاجاری مورد مباحثه قرار گرفت.

 

شرکت نفت و گاز آغاجاری با عهده دار بودن بهره برداری از ۸ میدان نفتی در گستره ۳ استان جنوبی کشور و توان تولید ۴۵۸ هزار بشکه در روز با چالش ها و موانع گوناگونی رو به روست که در خلال این جلسه با همفکری متخصصان دو شرکت به فرازآوری با روش های نوآورانه پرداخته شد.

 

مهندس دانشی مدیرعامل مناطق نگاه خلاقانه و علمی را چراغ راه پیشرفت در آینده دانست و افزود: با اتکا به این نگاه توانستیم ۱۰۲ پروژه را به بهره برداری برسانیم و کار تولید را پیش ببریم.

 

ایشان افزود: در مدیریت جدید هر ایده ای را فرصت دانسته و برای گذر از بجران ها از ایده های متخصصان و پرداختن به آن ها کمک می گیریم.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی چاه ها و مخازن آغاجاری اذعان داشت: با پیگیری های مجدانه این توفیق حاصل گردید که مجوز خرید ادوات درون چاهی را اخذ نمائیم؛ لذا تمامی تلاش خود را در جهت رفع همه نیازهای کالایی و ارتقاء شرایط انبارهای تجهیزات به کار خواهیم بست.

 

وی افزود: مشکلات و مسائل نیروی انسانی را در کارگروه های تخصصی به صورت فوری مورد بررسی قرار داده و با اصلاح ساختار در شرکت های تابعه مجوزهایی از سازمان امور استخدامی جهت جذب نیرو مختص مناطق عملیاتی اخذ شده است.

 

ایشان با تاکید بر ارتقا وضعیت نیروهای ارکان ثالث و آموزش این گروه از نیروها، دستور صدور پرمیت جهت این گروه از کارکنان با مجوز hse ستاد و شرکت آغاجاری و ذیل قانون و مقررات شرکت را صادر نمود.

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تاکید کرد: ترمیم و ایجاد جاده های دسترسی به کارخانجات و تاسیسات سرچاهی می بایست سرلوحه کار مهندسی ساختمان قرار گرفته، تا سرعت دسترسی و سلامت کارکنان واحدهای عملیاتی تضمین شود.

 

وی در خاتمه سخنان خود تصریح کرد: در فورکست ها اهداف بزرگی داریم و باید به دنیای بیرون از صنعت نفت ورود کرده تا جائیکه بتوانیم خدمات فنی و مهندسی را به مشتریان خارج از کشور صادر نمائیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار