تولید بیش از ۷ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 اسفند 1402 | 10:06 ق.ظ
تولید بیش از ۷ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز میزان تولید برق این نیروگاه در ۱۱ ماهه امسال را ۷ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۷۹۱ مگاوات ساعت اعلام کرد.

محسن حافظی گفت: در ۱۱ ماهه امسال  ۷ میلیون ۸۷۷ هزار و ۷۹۱ مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷.۴۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.  

وی با اشاره به اجرای طرح تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ این نیروگاه افزود: کاهش مصرف برق در فصول پائیز و زمستان به علت افت دمای هوا فرصت مطلوبی برای اجرای تعمیرات اساسی و رفع مشکلات واحد‌های تولید برق است و ما نیز براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده اقدام به اجرای این طرح‌ها باهدف تقویت سطح آمادگی خود در تابستان و پیک برق ۱۴۰۳ کردیم.  

حافظی مهم‌ترین اقدامات به منظور تحقق این میزان تولید برق توسط تلاشگران نیروگاه را،  برنامه ریزی  و تعمیرات میاندوره‌ای بموقع سایر واحد‌ها، انجام سرویس‌ها، مراقبت‌ها و تعمیرات پیشگیرانه و همچنین اجرای اصولی شیوه نامه‌های بهره برداری از واحد‌های نیروگاهی عنوان کرد.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌ها، تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار