حمایت ستاد تسهیل از واحد‌های تولیدی و صنعتی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 اسفند 1402 | 08:36 ق.ظ
حمایت ستاد تسهیل از واحد‌های تولیدی و صنعتی خوزستان ۵۵ درصد مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید در موضوع استهمال بدهی واحد‌های تولیدی خوزستان بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: استهمال تسهیلات واحد‌های تولیدی به عنوان یکی از راهبرد‌های حمایت از تولید در استان خوزستان است.

دکتر محمد راضی جلالی افزود:واحد‌های تولیدی در استان خوزستان چه در زمینه صنعتی، کشاورزی و یا میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند، به هر علت در زمینه پرداخت تسهیلات دچار مشکل و یا  تاخیر  بشوند  مشکلات آنان در کارگروه استانی ستاد تسهیل ورفع موانع تولید براساس ضوابط ابلاغی بررسی می‌شود  و استمهال تسهیلات آنان اعمال می‌گردد.

وی ادامه داد: تا پایان شهریور ماه سال جاری این شرکت‌ها می‌بایست ۷.۵ درصد بدهی خود را پرداخت می کردند  و مابقی تسهیلات را ظرف  ۵ سال آینده بازپرداخت می نمودند  و این موضوع حداقل یک بار قابل طرح در  ستاد تسهیل می‌باشد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: پس از این تاریخ این واحد‌های تولیدی باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را پرداخت و از این فرآیند استفاده کنند.

دکتر راضی جلالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ جلسه  کارگروه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و در  این جسات ۷۰۰ مصوبه تصویب که ۵۵ درصد آن در حوزه مسائل مالی و استهمال بدهی واحد‌های تولیدی استان بوده است.

وی افزود: واحد‌های تولیدی برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند به سامانه  تسهیل  مراجعه نمایند و پس از ثبت درخواست موضوع در کارگروه‌های کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار