تحقق ۹۴ درصدی درآمدهای شهرسازی و معماری شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 20 فروردین 1403 | 10:54 ق.ظ
تحقق ۹۴ درصدی درآمدهای شهرسازی و معماری شهرداری اهواز معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز از تحقق ۹۴ درصدی درآمدهای این معاونت با اجرای قانون درآمدهای پایدار شهرداری خبر داد. هدایت‌اله زارع‌زاده، اظهار کرد: ۹۴ درصد از منابع درآمدی حوزه شهرسازی معماری پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اهواز محقق شد. وی افزود: شهرداری اهواز به عنوان یکی از شهرداری‌های پیشرو در اجرای […]

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز از تحقق ۹۴ درصدی درآمدهای این معاونت با اجرای قانون درآمدهای پایدار شهرداری خبر داد.

هدایت‌اله زارع‌زاده، اظهار کرد: ۹۴ درصد از منابع درآمدی حوزه شهرسازی معماری پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اهواز محقق شد.

وی افزود: شهرداری اهواز به عنوان یکی از شهرداری‌های پیشرو در اجرای قانون جدید درآمدهای پایدار، در سال ۱۴۰۲ با صدور یک هزار و ۶۱۷ فقره پروانه ساختمانی با یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۲۴۰ متر مربع متراژ در مناطق هشتگانه، توانست میزان تحقق درآمدهای شهرسازی را از ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۹۴ درصد در سال ۱۴۰۲ افزایش دهد و این موفقیت در شرایط رکورد نسبی ساخت و ساز حاصل شده است،

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز ادامه داد: دستورالعمل اجرایی قانون درآمدهای پایدار در اواخر سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد و ما فرصت محدودی برای برنامه‌ریزی و اجرای مناسب مفاد این قانون در سال ۱۴۰۲ داشتیم و هر گونه تصمیم غیرکارشناسی در این زمینه می‌توانست این حوزه را با چالش‌های جدی مواجه کند.  

زارع‌زاده ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر اندیشه‌شده و مدیریت و راهبری شهردار، اخذ مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر، استفاده از کلیه ظرفیت‌های قانونی و بهره‌مندی از توان کارشناسی حوزه معاونت شهرسازی و معماری توانستیم این تحول بزرگ را ایجاد کنیم، آن هم در شرایطی که نسبت به سال ۱۴۰۱ با کاهش ۱۰ درصدی متراژ پروانه ساختمانی مواجه بودیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار