معدوم‌سازی بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار روز تاریخ گذشته در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 فروردین 1403 | 10:29 ق.ظ
معدوم‌سازی بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار روز تاریخ گذشته در اهواز رئیس اداره دامپزشکی اهواز از معدوم‌سازی بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار روز تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد. سید مرتضی قریشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اکیپ‌های بازرسی و کنترل بهداشتی اداره دامپزشکی اهواز در […]

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از معدوم‌سازی بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار روز تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

سید مرتضی قریشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اکیپ‌های بازرسی و کنترل بهداشتی اداره دامپزشکی اهواز در بازدیدهای ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی، بیش از ۹۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار روز تاریخ منقضی و غیربهداشتی را ضبط، معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج کردند.

 وی با بیان اینکه کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی جزو رسالت‌های اصلی دامپزشکی است و تامین امنیت غذایی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: نظارت بر تولید و توزیع بهداشتی و اصولی فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بر عهده دامپزشکی است و این اماکن به صورت مستمر توسط بازرسان دامپزشکی رصد و پایش می‌شوند.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز تصریح کرد: تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت مواد غذایی مصرفی شهروندان از مهمترین اهداف مجموعه دامپزشکی به شمار می‌رود. در انجام این وظیفه، از شهروندان خواهشمندیم به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مراکز عرضه، مراتب را از طریق شماره ۰۶۱۳۳۳۶۹۱۲۱ اطلاع دهند تا اقدامات و بررسی‌های لازم انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار