حمایت از تحقیقات علمی و توسعه فناوری شرکت ملی حفاری

تاریخ انتشار: شنبه 21 اسفند 1400 | 10:56 ق.ظ
حمایت از تحقیقات علمی و توسعه فناوری شرکت ملی حفاری شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه کاربرد پرتو‌های ایران در راستای همکاری‌های فناورانه و حمایت از تحقیقات علمی و پژوهشی تفاهمنامه امضاء کردند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری یکی از شرکت‌های فناور محور در صنعت نفت است که همه علوم و تجهیزات تخصصی پیشرفته در آن کاربرد دارد و بر همین اساس تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانش بنیان می‌تواند به توسعه و تعالی صنعت پیچیده و راهبردی حفاری کمک نماید.

حمید گلپایگانی می گوید: مباحث تحقیق، توسعه فناوری و استفاده از دانش و تجهیزات بومی و استفاده از توانمندی شرکت‌های داخلی در سرفصل برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

به گفته او همکاری و هم افزایی، استفاده از توانمندی‌های بومی در جهت ارتقای سطح علمی و دانش فنی متخصصان و کارشناسان شرکت می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف و به تحقق برنامه‌های پیش بینی شده کمک نماید.

این تفاهمنامه به منظور همکاری متقابل شامل تبادل تجربیات و بهره برداری از توانمندی علمی و امکانات میان دو شرکت مبادله گردیده است.

از جمله موارد کاربرد پرتو‌ها در صنعت حفاری در بخش‌های خدمات فنی و ویژه. شامل سیمانکاری، دستگاه‌های پمپ تراک، تجهیزات و ابزار نمودارگیری و همچنین لوازم و ابزار در گردش حفاری نظیر ضخامت سنج‌ها و… می‌باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار