مقاوم سازی بیش از یک هزار کلاس درس در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 22 آبان 1401 | 11:54 ق.ظ
مقاوم سازی بیش از یک هزار کلاس درس در خوزستان مقاوم سازی یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس خطرساز در خوزستان که از سال گذشته آغاز شده همچنان با شتاب ادامه دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان اظهار داشت: یکهزارو ۲۰۰ کلاس خطرساز عمدتا در مناطق عشایری و کم برخوردار استان خوزستان وجود دارد که از سال گذشته ساخت و مقاوم سازی ۵۰ درصد آن‌ها با همت خیرین مدرسه ساز آغاز شده است.

زیبا صالح‌پور افزود: از ۶۰۰ واحد آموزشی در حال ساخت توسط خیرین خوزستان عملیات احداث ۷۰درصد آن‌ها به اتمام رسیده و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا پایان سالجاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی میزان تعهد خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در سال گذشته را حدود سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:خیرین مدرسه ساز خوزستان رتبه اول کشور را در تعهد مدرسه سازی طی سال گذشته کسب کردند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات فضا‌های آموزشی استان خوزستان ناشی از هشت سال جنگ تحمیلی است گفت: در هشت سال جنگ مدرسه‌ای در خوزستان ساخته نشد و به جای مدرسه‌سازی برخی از واحد‌های آموزشی در بمباران دشمن متجاوز تخریب شدند.

زیبا صالح‌پور ضمن درخواست از خیرین برای کمک بیشتر در ساخت واحد‌های آموزشی در استان خوزستان افزود:شتاب مدرسه‌سازی در خوزستان بیشتر از برخی از استان‌ها است، اما به دلیل شرایط آب و هوایی مدارس در استان خوزستان زودتر فرسوده می‌شوند.

وی با بیان اینکه همچنان کمبود فضای آموزشی در خوزستان مشهود است اظهار داشت: استان خوزستان از نظر فضای آموزشی هنوز به استاندار لازم نرسیده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با اشاره به اینکه هر فردی که در حد توان خود در ساخت مدرسه کمک کند خیرمدرسه ساز شناخته می‌شود از عموم مردم خواست با کمک‌های خود در حد مقدور به روند مدرسه سازی در استان خوزستان کمک کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار