آبرسانی به روستاها بصورت جهادی انجام می شود

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 تیر 1397 | 12:48 ب.ظ
آبرسانی به روستاها بصورت جهادی انجام می شود کریمی: شاهد برپایی مراسم های کلنگ زنی و افتتاح در مدت کمتر از ۱۰ روز هستیم و این بدان معناست که موضوع آبرسانی به روستاها بواقع جدی است و بصورت جهادی دنبال می شود.
درویشعلی کریمی مدیرعامل آبفاروستایی خوزستان در آیین کلنگ زنی دو پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری و بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری ۱۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ نفر و در پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی ۳۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۶۲ نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: درر پروژه آبرسانی به روستاهای بخش لهبری ۱۱۲ هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع و ۱۴ باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۳ هزار و ۶۵۰ متر مکعب احداث و کارگزاری خواهد شد.
کریمی ادامه داد: در پروژه آبرسانی به ۳۶ روستای بخش مرکزی ۱۲۴ هزار و ۶۵۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع، یک واحد تاسیسات آبرسانی و ۱۹ باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب احداث و کارگزاری خواهد شد.
وی از تامین آب شرب اهالی شریف این ۵۱ روستا از محل دریاچه سد مسجدسلیمان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ابفاروستایی استان خوزستان بیان کرد: مجموعه خدوم آبفاروستایی خوزستان متعهد می شود با نهایت تلاش و عزم جدی، نسبت به آبرسانی به اهالی شریف این رستاهای فاقد آب از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.
کریمی ادامه داد: سال گذشته مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته این وعده را دادیم که هر ماه یک کلنگ زنی و یا مراسم افتتاح برگزار خواهد شد، اما با حمایت های استاندار خوزستان و با عزمی راسخ شاهد برپایی مراسم های کلنگ زنی و افتتاح در مدت کمتر از ۱۰ روز هستیم و این بدان معناست که موضوع آبرسانی به روستاها بواقع جدی است و بصورت جهادی دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یادآور شد: در سال ۹۶ با حمیات استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ۱۷۰ روستا با جمعیتی بیش از ۷۲ هزار و ۲۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند و برگزاری مراسم های کلنگ زنی و افتتاح از ابتدای سالجاری تا کنون نوید ارتقاء خدمت رسانی به روستاییان استان را می دهد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار