“دهدز” در کنار ۲ سد عظیم آب خوردن ندارد

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 مرداد 1397 | 09:15 ق.ظ
“دهدز” در کنار ۲ سد عظیم آب خوردن ندارد امام جمعه دهدز با انتقاد از وضعیت وخیم آب گفت: در کنار دو سد عظیم هستیم و آب نداریم و روی آب هستیم ولی آب خوردن نداریم.

به‌ گزارش خبرنگار، حجت‌الاسلام سید مراد حسینی شامگاه سه‌شنبه در نشست مدیریت بحران استان در شهرستان ایذه اظهار داشت: ضمن تشکر از تشکیل نشست مدیریت بحران در سال گذشته مدیریت بحران به همراه چند مدیرکل در دهدز تشکر می‌کنم اما تعدادی از مصوبات آن نشست تاکنون عملی نشده است.

امام جمعه دهدز افزود: وقتی ایذه را با دیگر شهرستان‌ها مقایسه می‌کنیم متوجه اوج بحران در این شهرستان می‌شویم.

وی با اشاره به تامین آب شرب خرمشهر و آبادان در چند روز گفت: وقتی کاری چند ساله را در چند روز انجام می‌دهیم گواهی از توانایی بالای شما در انجام آن است پس برطرف کردن مشکل دهدز هم می‌شود انجام شود.

حسینی افزود: با توجه به توانایی‌های مدیریت بحران استان باید حلقه‌های مفقوده پیدا و مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه دهدز با انتقاد از وضعیت وخیم آب دهدز گفت: در کنار دو سد عظیم هستیم و آب نداریم و روی آب هستیم ولی آب خوردن نداریم.

وی با بیان اینکه روستاهایی در دهدز وجود داشته که فاقد جریان برق است تصریح کرد: روستای فالح یک و نیم کیلومتر با سد کارون سه فاصله دارد اما آب خوردن ندارند.

امام جمعه دهدز با انتقاد از مدیران ضعیف افزود: دشمن داخلی ما دوستانی هستند که با کار نکردن به ایران خیانت می‌کنند.

حسینی با اشاره به عدم تحقق برخی از وعده‌های که به دهدز داده شد، گفت: باید یک ایستگاه برق در دهدز احداث شود که تاکنون این مهم نادیده گرفته شده است که با احداث آن دیگر شاهد قطعی مکرر برق در دهدز نباشیم.

وی در پایان با انتقاد از عدم ارتباط زمینی روستاهای دنباله رود با دهدز اظهار کرد: مقرر شد پل سه بلوطک تا پایان امسال تکمیل شود که انجام نشده است و انتظار ما از مسئولان مربوطه تمهیدات لازم جهت شروع به‌کار دوباره این کارگاه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار