ساماندهی و بهبود صندوق بیمه روستایی و عشایر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 آبان 1397 | 09:32 ق.ظ
ساماندهی و بهبود صندوق بیمه روستایی و عشایر این نرم‌افزار ‌یک پروژه در حال اجرا و آزمایشی است که ظرف یک تا دو هفته آینده نکات دقیق آن بررسی شده و آماده اجرا می‌شود.

صندوق بیمه روستاییان و عشایر برای برنامه‌ریزی و سیاستگذاری کلان و شفاف بودن آماده می‌شود.

وحید حجتی، مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی یکی از زیر مجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان است در زمینه طراحی و تولید و اجرای سیستم‌های نرم‌افزاری اداری، مالی و آموزشی فعالیت می‌کند. این شرکت در حال حاضر یکی از مهمترین اقدام‌های سامان‌دهی برای صندوق بیمه را انجام می‌دهد که یکی از پروژه‌هایش نرم‌افزاری برای ساماندهی و شفافیت در صندوق بیمه روستاییان و عشایر است.

او در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۸ در توضیح این برنامه و نحوه عملکردش در گفت‌وگو با ایانا می‌گوید: این برنامه یک ابزار برنامه‌ریزی و سیاستگذاری است که می‌تواند سودآوری را برای صندوق بیمه روستاییان و عشایر و مجموعه‌های تحت پوشش آن پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کند. حیات و فعالیت یک صندوق بیمه بستگی به سرمایه‌گذاری‌های سودآور آن دارد.

او اضافه می‌کند: این نرم‌افزار ‌یک پروژه در حال اجرا و آزمایشی است که ظرف یک تا دو هفته آینده نکات دقیق آن بررسی شده و آماده اجرا می‌شود.

حجتی توضیح می‌دهد: برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای آن است که بستر این نرم‌افزار راهبردی- سیاست‌گذاری است که می‌تواند کمک بزرگی به صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی کند. البته این نرم‌افزار به طور تخصصی برای این صندوق تهیه شده و برای بقیه صندوق‌های بیمه‌ای کاربرد ندارد.

او اضافه می‌کند: در ضمن برنامه گفته شده این امکان را به کاربران و اعضای صندوق می‌دهد تا به صورت آنلاین و شفاف وضعیت کلی صندوق، وضعیت بیمه خودشان و تغییرات را به صورت آنی و سریع مشاهده کنند.

به گفته او یکی از برنامه‌های مدنظر این شرکت، تبدیل شدن به یک هلدینگ است.

شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در زمینه طراحی و تولید و اجرای سیستم‌های نرم‌افزاری اداری، مالی و آموزشی فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را با طراحی نظام جامع انفورماتیک وزارت آموزش و پرورش آغاز کرد و متعاقب آن تولید، پیاده‌سازی و عملیاتی کردن سیستم‌های نرم‌افزاری نظام جامع مشتمل‌بر ۳۳ سیستم یکپارچه را در سراسر کشور آغاز کرد. این سیستم‌ها همه امور آموزشی دانش‌آموزان مدارس سراسر کشور و امور اداری بیش از یک میلیون نفر کارکنان شاغل در آموزش و پرورش را از بدو استخدام تا پایان بازنشستگی در کل کشور تحت پوشش قرار داده‌اند.

به‌علاوه، همه امور مالی، صدور ابلاغ، آمارگیری و کنترل عوامل آموزشی کشور توسط این سیستم‌ها به صورت مکانیزه انجام می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار