انتقاد استاندار خوزستان  از سازمان های آب و برق وجهاد کشاورزی خوزستان

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: یکشنبه 7 بهمن 1397 | 11:20 ق.ظ
انتقاد استاندار خوزستان  از سازمان های آب و برق وجهاد کشاورزی خوزستان کشاورزنیوز

انتقاد استاندار خوزستان  از سازمان های آب و برق وجهاد کشاورزی خوزستان

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با انتقاد شدید از سازمان آب و برق خوزستان از آنچه وی عدم انجام تعهدات این سازمان در قبال وظایف سازمانی خود گفت: دیروز شخصا از روستاهای مسیر رودخانه دز حضور داشتم در حالی که کارشناس درجه دهم سازمان آب و برق خوزستان حضور نداشت.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان گفت: من منکر زحمات مدیران سازمان آب و برق خوزستان نیستم اما اینطور نمی شود که مدیران سازمان آب و برق خوزستان علیرغم اینکه از دیگر مسئولان در قبال عدم انجام وظایف گلایه می کنند اما خود کنترل از راه دور می خواهند مشکلات را حل کنند‌.

استاندار خوزستان گفت : من به مشکلات سازمان آب و برق خوزستان واقف هستم اما این مساله دلیل کم کاری و بی تقاوتی نسبت به معیشت و زندگی مردم نمی شود. همه باید در این شرایط با هماهنگی بین بخشی مشکلات ناشی از سیل و بارندگی های پیش رو را حل کنیم.

شریعتی با انتقاد از سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نسبت به انچه عدم اهتمام این سازمان نسبت به هشدارهای مدیریت بحران استان خواند گلایه کرد و گفت : کار جهاد کشاورزی خوزستان فقط توزیع کود میان کشاورزان نیست باید این سازمان در وقوع سیل و خسارت وارده به کشاورزان مسئول و پاسخگو باشد.

شریعتی شرکت متن (شرکت نفتی) را به کم کاری و بی عملی در این شرایط و عدم انجام تعهدات و مسئولیت های اجتماعی خود متهم کرد و گفت: شرکت متن اگر نمی خواهد به وظایف خود در قبال مردم استان انجام دهد باید در این تکلیف خود را مشخص کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار