مبارزه بی امان کادر درمان دزفول با دلتا کرونا/ وضعیت همچنان قرمز است

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 شهریور 1400 | 09:31 ق.ظ
مبارزه بی امان کادر درمان دزفول با دلتا کرونا/ وضعیت همچنان قرمز است علی قمیشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: کادر بهداشت و درمان با همه توان در حوزه بهداشت و درمان، بیماریابی، آموزش، پیگیری بیماران کرونایی، واکسیناسیون و تشخیص فعال هستند تا با کمترین آسیب این مرحله را پشت سر بگذاریم. او با بیان اینکه دزفول مانند بیشتر شهر‌های کشور در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد و این […]

علی قمیشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: کادر بهداشت و درمان با همه توان در حوزه بهداشت و درمان، بیماریابی، آموزش، پیگیری بیماران کرونایی، واکسیناسیون و تشخیص فعال هستند تا با کمترین آسیب این مرحله را پشت سر بگذاریم.

او با بیان اینکه دزفول مانند بیشتر شهر‌های کشور در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد و این روز‌ها با هجوم این بیماران در بخش سرپایی و بستری روبرو هستیم، اظهار داشت: استان خوزستان از بهمن ماه پارسال وارد پیک کرونای انگلیسی شد و براساس آمار، هنوز به قله پیک کرونا نرسیده‌ایم.

قمیشی با اشاره به اینکه هم اکنون با سوش دلتا در خوزستان و دزفول روبرو هستیم و همین امر باعث شده عملا از پیک سوم خارج نشویم، تصریح کرد: پیک سوم و چهارم به هم پیوسته شده اند و کادر بهداشت و درمان شرایط بسیار دشواری را سپری می‌کنند و در حال رشادت و جانفشانی هستند.

این مقام مسئول به خدمات رسانی بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران مبتلا به کووید -۱۹ اشاره کرد و ادامه داد: همه بخش‌های این بیمارستان از جمله؛ اورژانس، بستری و آی سی یو به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته و فقط بخش زنان و زایمان جدا شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار