دولت هرچه سریعتر به موضوع کنترل بازار و تورم ورود کند

تاریخ انتشار: شنبه 8 آبان 1400 | 11:45 ق.ظ
دولت هرچه سریعتر به موضوع کنترل بازار و تورم ورود کند عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هرچه سریعتر به بحث کنترل بازار و مهار تورم ورود کند. مجتبی یوسفی در خصوص برنامه‌های دولت برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، اظهار کرد: مردم به دولت امید بسته‌اند و امیدواریم در عمل اتفاقاتی بیافتد که به سود مردم باشد و آن […]

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هرچه سریعتر به بحث کنترل بازار و مهار تورم ورود کند.

مجتبی یوسفی در خصوص برنامه‌های دولت برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، اظهار کرد: مردم به دولت امید بسته‌اند و امیدواریم در عمل اتفاقاتی بیافتد که به سود مردم باشد و آن را لمس کنند.

وی افزود: دولت برنامه‌هایی برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت اقلام ارائه کرده است و ما در مجلس شورای اسلامی منتظر هستیم تا ببینیم خروجی این برنامه‌ها چه خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول برای حل مشکلات مردم، کاهش تورم و جلوگیری از افزایش قیمت اقلام است زیرا همه مردم در این خصوص دغدغه‌هایی دارند که باید به آن‌ها توجه شود.

یوسفی ادامه داد: دولت باید هرچه سریعتر به بحث کنترل بازار و مهار تورم ورود کند و با انجام اقداماتی در قالب برنامه‌های ارایه شده، شرایط کنونی بازار را بهبود ببخشد.

وی افزود: در شرایط اقتصادی و تورم کشور، زندگی مردم به ویژه اقشار متوسط و ضعیف به سختی می‌گذرد و انتظار داریم تا نگاه ویژه‌ای به این مساله شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار