تشریح برنامه واحد‌های سیار و مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آذر 1400 | 10:23 ق.ظ
تشریح برنامه واحد‌های سیار و مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز  مهران احمدی بلوطکی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در تشریح برنامه استقرار واحد سیار واکسیناسیون کووید-١٩ طی امروز یکشنبه ۱۴ آذر ماه گفت: واحد سیار شماره یک از ساعت ۹ صبح در خیابان فلاح واقع در کوی سیاحی مستقر شده و تا ساعت ۱۳ آماده خدمت رسانی به شهروندان است. او با بیان اینکه واحد سیار شماره […]

 مهران احمدی بلوطکی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در تشریح برنامه استقرار واحد سیار واکسیناسیون کووید-١٩ طی امروز یکشنبه ۱۴ آذر ماه گفت: واحد سیار شماره یک از ساعت ۹ صبح در خیابان فلاح واقع در کوی سیاحی مستقر شده و تا ساعت ۱۳ آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

او با بیان اینکه واحد سیار شماره ۲ از ساعت ۸ در منطقه گلدشت مستقر شده است و تا ساعت ۱۳ عملیات تزریق واکسن کرونا را انجام می‌دهد، افزود: همچنین واحد سیار شماره ۳ نیز در همین بازه زمانی در روستای گبیر یک در زمینه عملیات واکسیناسیون عمومی برای گروه‌های هدف فعال است.

به گفته احمدی بلوطکی؛ واحد‌های سیار واکسیناسیون کووید-١٩ شماره ۴ و ۵ نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به ترتیب در کوی علوی، انتهای خیابان سروش، مسجد امام حسین (ع) و خیابان ۷ شهرک برق مستقر و آماده خدمت رسانی به شهروندان در زمینه تزریق واکسن کرونا از نوع سینوفارم و برکت هستند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز درخصوص موجودی واکسن در مراکز و پایگاه‌های تجمیعی اظهار داشت: مجموعه فرهنگی-ورزشی صادرات، سلف سرویس دانشگاه آزاد، مجموعه ورزشی هلال احمر و سالن vip نمایشگاه بین المللی واکسن‌های برکت، سینوفارم، آسترازنکا را تزریق می‌کنند، ضمن اینکه تزریق واکسن سینوفارم و آسترازنکا نیز در مجموعه ورزشی غدیر انجام می‌شود.

او بیان کرد: تزریق سینوفارم، آسترازنکا، برکت، پاستوکووک و اسپایکوزن در مجموعه ورزشی فهمیده و سینوفارم و برکت در مرکز فرهنگی امام حسین (ع) انجام می‌شود، همچنین نوبت دوم اسپوتنیک در مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۵، نبش خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد موجود است، البته در همه مراکز، پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت واکسن سینوفارم و برکت وجود دارد.

احمدی بلوطکی در پایان گفت: از شهروندان خواهشمندیم به منظور افزایش ایمنی بدن، جلوگیری از افزایش آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن علاوه بر تزریق به موقع واکسن، از حضور در دورهمی‌ها و مراسم عروسی و عزا خودداری کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار