حرکتِ واحد‌های سیار واکسیناسیون به سوی مناطق محروم

تاریخ انتشار: شنبه 27 آذر 1400 | 10:08 ق.ظ
حرکتِ واحد‌های سیار واکسیناسیون به سوی مناطق محروم رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز برنامه واحد‌های سیار واکسیناسیون کرونا در مناطق محروم و حاشیه‌ای را تشریح کرد.

مهران احمدی بلوطکی در تشریح برنامه استقرار واحد‌های سیار واکسیناسیون کووید-١٩ طی امروز، شنبه ۲۷ آذر ماه گفت: واحد سیار شماره یک از ساعت ۸ الی ۱۳ در شهرک رزمندگان، جنب مسجد امام خمینی (ره) فعال است.

وی بازه زمانی فعالیت واحد سیار شماره ۲ را از ساعت ۸ الی ۱۳ عنوان کرد و افزود: این واحد در شهرک پیام، جنب مسجد رسول اکرم (ص) آماده پذیرش شهرونداو تزریق واکسن کرونا است.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه واحد سیار شماره ۳ نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ امروز در روستای چنیبه اقدام به تزریق واکسن کووید-۱۹ برای ساکنان و افراد واجد شرایط می‌کنند، اظهار داشت: افراد می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به این واحد‌ها نسبت به تزریق مرحله اول، دوم و یا سوم واکسن‌های سینوفارم و برکت اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: واکسن کرونا در کاهش ابتلا به این بیماری و مرگ و میر ناشی از آن نقش موثری ایفا کرده است، بطوریکه هم اکنون خوزستان در وضعیت آبی قرار دارد، ضمن اینکه طی روز‌های اخیر با کاهش چشمگیر مرگ و میر و آمار بستری مواجه بودیم، بنابراین از شهروندان خواهشمندیم در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار