درخشش خوزستان با کسب چهار رتبه برتر ملی در حوزه پژوهش و فناوری

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آذر 1400 | 18:35 ب.ظ
درخشش خوزستان با کسب چهار رتبه برتر ملی در حوزه پژوهش و فناوری امیر حسین نظری بیان کرد : سه شرکت تولیدی استان و سازمان صمت خوزستان موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری شدند. رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت : شرکت کشت و صنعت فارابی به عنوان مرکز برتر تحقیق و توسعه در سطح کشور انتخاب شد […]

امیر حسین نظری بیان کرد : سه شرکت تولیدی استان و سازمان صمت خوزستان موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری شدند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت : شرکت کشت و صنعت فارابی به عنوان مرکز برتر تحقیق و توسعه در سطح کشور انتخاب شد ضمن اینکه محصول ورق گرید آ ( A) شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه کشوری معرفی شد.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: این شرکت با تولید ورق های فولادی صنایع نفت و گاز و ورق های فولادی صنایع دریایی و کارگاهی همواره رتبه برتر کشوری را در تولید محصولات تحقیق و توسعه کسب نموده است .

امیر حسین نظری ادامه داد : همچنین شرکت بی نظیران به عنوان شرکت برتر فنی و مهندسی کشور انتخاب شد، این شرکت در تولید تجهیزات صنعتی در صنایع نفت و گاز و فولادی نقش به سزایی دارد.

وی گفت: سازمان صمت خوزستان نیز به عنوان سازمان برتر کشوری در حوزه آموزش ،پژوهش و فناوری در سطح کشور معرفی شد.

در خاتمه امیر حسین نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت : این سازمان در مجموع فعالیت های آموزشی ،فنی و مهندسی و تحقیق و توسعه برای پنجمین سال پیاپی رتبه برتر کشور را کسب کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار