تقویت و افزایش اقدامات فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف اثرگذاری بسزایی در جامعه دارد

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آذر 1400 | 09:04 ق.ظ
تقویت و افزایش اقدامات فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف اثرگذاری بسزایی در جامعه دارد رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حجاب یکی از مهمترین و با ارزش ترین واجبات الهی است که تقویت و افزایش برنامه ها و اقدامات فرهنگی در این زمینه ، اثرگذاری و ماندگاری بسزایی در جامعه خواهد داشت. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نخستین جلسه حجاب و عفاف دادگستری […]

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حجاب یکی از مهمترین و با ارزش ترین واجبات الهی است که تقویت و افزایش برنامه ها و اقدامات فرهنگی در این زمینه ، اثرگذاری و ماندگاری بسزایی در جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نخستین جلسه حجاب و عفاف دادگستری استان که با حضور جعفری چگنی ، حجت الاسلام حسن زاده و طباطبایی معاونین قضایی برگزار شد ، بر تقویت و افزایش اقدامات و برنامه های فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: مسئله رعایت حجاب و عفاف در هر سازمان و نهادی از اهمیت بسزایی برخوردار است و می توان در این زمینه با تقویت و افزایش برنامه های فرهنگی در حفظ و صیانت از حجاب گام های مؤثری برداشت.

وی افزود: با توجه به جایگاه مهم دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، همکاران باید به موضوع حجاب توجه خاصی داشته باشند و علاوه بر رعایت حجاب و عفاف در این زمینه و بکارگیری تمامی ظرفیت ها، آن را به عنوان یک وظیفه دینی ، شرعی و انقلابی تلقی نمایند، تا الگویی برای سایر ادارات و ارگان ها باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: حجاب محدویت نیست بلکه مصونیت است و دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن این مصونیت در جامعه می باشد و باید با تدوین راهکارهای مناسب و اثر گذار از مقوله حجاب دفاع کرد.

در ادامه این جلسه نیز اعضاء ستاد ، پیرامون چگونگی حفظ و رعایت حجاب در دادگستری استان به بیان دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادات خود در بالا بردن فضایل اخلاقی و فراگیر شدن عفاف و رعایت حجاب شرعی و قانونی و همچنین کاهش بدحجابی و بحث حیا زدایی پرداختند و مصوب شد که در تمامی حوزه های قضایی خوزستان ، ستادی با عنوان حجاب و عفاف همسو با ستاد دادگستری کل تشکیل و مصوبات و اقدامات انجام شده را بطور منظم به ستاد استانی گزارش دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار