بیست‌ دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 دی 1400 | 08:50 ق.ظ
بیست‌ دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آغاز به کار کرد بیست‌ دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و نهمین فن‌بازار خوزستان با هدف تمرکز بر منابع، دانش و صنعت استان آغاز به کار کرد.

بیست‌ دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و نهمین فن‌بازار خوزستان، هفتم دی ماه و با حضور سید‌احمد موالی‌زاده معاون اقتصادی استاندار، مهرداد نیکو رئیس سازمان برنامه و بودجه، ایرج کاظمی‌نژاد مدیر پارک علم و فناوری و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز آغاز به کرد.

شرکت فولاد خوزستان، توسعه نیشکر، دانشگاه شهید چمران و دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، سازمان آب و برق استان، شهرداری اهواز، شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان از جمله حاضرین در این نمایشگاه هستند. هدف از این نمایشگاه تمرکز بر منابع، دانش و صنعت به منظور رشد فناوری صنایع استان و کشور اعلام شد.
واحد تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان در این نمایشگاه حضور دارد.

از مهم‌ترین دلایل و ضرورت پژوهش می‌توان به: ایجاد بستر توسعه دانش و فناوری، عامل پیشرفت و توسعه همه‌جانبه، یافتن نقاط ضعف و تحلیل جهت حل اقتصادی مسائل، توجه به زیرساخت‌ بهره‌مندی از آموزش، ایجاد راهکار تبدیل ایده به عمل، توسعه اقتصادی سازمان‌ها، توسعه فرهنگ تحقیق و نوآوری و ظهور محصولات جدید اشاره کرد.

توسعه بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و فرآیندها، تولید محصولات فناوری‌ها‌، و ارائه‌ی خدمات جانبی، دستیابی به انرژی‌های تجدیدپذیر، کاهش توقفات، بهبود و توسعه فناوری‌های موجود و جدید، بهبود شاخص‌های HSE، کاهش و بازیافت ضایعات و بهبود و توسعه کمی و کیفی محصولات، بخشی از محورهای پژوهش شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۰ را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، بیست‌ دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و نهمین فن‌بازار خوزستان، از هفتم دی ماه به مدت سه روز به صورت صبح و بعدازظهر در نمایشگاه بین‌المللی اهواز ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار