دعوت شهردار کلانشهر اهواز از مردم ولایتمدار استان خوزستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 بهمن 1400 | 10:16 ق.ظ
دعوت شهردار کلانشهر اهواز از مردم ولایتمدار استان خوزستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز ضمن گرامیداشت این یوم الله، پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و دراین […]

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز ضمن گرامیداشت این یوم الله، پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و دراین روز ملت ایران با اتحاد و همدلی، عطرنسیم وزیدن پرچم اسلام را پس از قرنها به جهانیان نشان داد.

انقلابی که توانست با وجود دشمنی استکبار، تحریم ها و توطئه های فراوان ، به قله های رفیع علم وفن آوری و پیشرفت های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابد. انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای از یک حکومت مبتنی بر آموزه‌های دینی است که به خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسان‌ها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگویی برای سایر کشورها باشد.

در ۲۲ بهمن امسال مردم متدین، انقلابی و همیشه سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور و مشارکت مثال زدنی، پیروزی انقلاب را جشن گرفته و ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای عظیم‌الشأن و سرافراز، میثاقی دوباره خواهند بست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار