تکمیل ظرفیت بخش عادی و آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین (ع)

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 بهمن 1400 | 11:25 ق.ظ
تکمیل ظرفیت بخش عادی و آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین (ع) رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز از تکمیل ظرفیت بخش عادی و آی سی یو بیمارستان امیرالمومنین (ع) خبر داد.

محمد آرزومند گفت: با موج جدید کرونا، یک بخش آی سی یو با ۶ تخت و یک بخش عادی با ۲۵ تخت در این بیمارستان راه‌انداری کردیم که همگی تخت‌ها اشغال است.

رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز می گوید: بخش اطفال برای بیماران کووید ۱۹ در این بیمارستان ایجاد شد، با توجه به اینکه شیوع اُمیکرون در کودکان بیشتر است در حال آماده کردن بخش اطفال این بیمارستان هستیم.

به گفته آقای آرزومند از آنجا که بخش‌های عادی دیگر بیمارستان‌ها هنوز جای خالی دارند از این بابت مشکلی نداریم و بیشتر مشکل ما تخت‌های ویژه است لذا به اضافه کردن تخت‌های عادی نیست.

 فعلا نمی‌توانیم تخت‌های آی سی یو این بیمارستان را اضافه کنیم و اگر این کار را انجام دهیم تمام بیمارستان درگیر بیماران کرونایی می‌شود در حالی که باید بخش ویژه بیماران غیرکرونایی را داشته باشیم.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۱۵۰ هزار بیمار سرپایی خدمت رسانی کردیم و کل بستری‌ها در این بیمارستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر بوده.

هم اکنون روزانه حدود یک هزار بیمار سرپایی به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که به آن‌ها خدمت رسانی می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار