کشف ۲۱۹ کیلوگرم حشیش در آبادان/ دستگیری ۱۹۰ خرده فروش موادمخدر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 بهمن 1400 | 07:36 ق.ظ
کشف ۲۱۹ کیلوگرم حشیش در آبادان/ دستگیری ۱۹۰ خرده فروش موادمخدر فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۱۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان آبادان خبر داد.

 سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی محل دپوی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان با همکاری پلیس شهرستان‌ شادگان با کار اطلاعاتی پیچیده و شبانه‌روزی محل دقیق دپوی موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی مقتدرانه دو سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌ آنان مقدار ۲۱۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: همچنین در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده طی هفته جاری در سطح استان اجرا شد که در این ارتباط بیش از ۹۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۹۰ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۵۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد داده شدند.

صالحی تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار