نوسازی سیستم حفاظتی الکترو موتورهای ایستگاه پمپاژ “های لیفت” مرغزار

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 اسفند 1400 | 11:56 ق.ظ
نوسازی سیستم حفاظتی الکترو موتورهای ایستگاه پمپاژ “های لیفت” مرغزار مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق گفت: در این پروژه که با حمایت معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان و به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اجرایی گردید، علاوه بر نوسازی سیستم های حفاظتی الکتروپمپ های ایستگاه پمپاژ “های لیفت” مرغزار، رله های حفاظتی ۴ دستگاه ترانسفورماتور پست های اصلی برق تاسیسات منصوری یک، مرغزار، بندر امام خمینی (ره) و امیدیه یک تعویض گردید.

 “محسن رستگارنیا” از نوسازی سیستم حفاظتی الکتروموتورهای ایستگاه پمپاژ “های لیفت” مرغزار خبر داد و اظهار داشت: با توجه به قدمت و فرسودگی تجهیزات برقی تاسیسات آبرسانی در مناطق مختلف این شرکت و همچنین با توجه به اهمیت سیستمهای حفاظتی در حفظ ضریب پایداری آبرسانی، بازسازی و نوسازی سیستم های حفاظتی کلیه مناطق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این پروژه که با حمایت معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان و به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اجرایی گردید، علاوه بر نوسازی سیستم های حفاظتی الکتروپمپ های ایستگاه پمپاژ “های لیفت” مرغزار، رله های حفاظتی ۴ دستگاه ترانسفورماتور پست های اصلی برق تاسیسات منصوری یک، مرغزار، بندر امام خمینی (ره) و امیدیه یک تعویض گردید.

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات و نقدینگی لازم می توان فازهای برنامه ریزی شده بعدی در خصوص نوسازی تجهیزات برقی را اجرایی کرد و گام مهمی در راستای پایداری آبرسانی به مناطق جنوب شرق استان برداشت.

شایان ذکر است تاسیسات آبرسانی مرغزار در کیلومتر ۷۵ مسیر آبرسانی جنوب شرق واقع شده و با ظرفیت تولید ۹۵ هزار متر مکعب آب در شبانه روز  آب شهرستانهای امیدیه، رامشیر، بعثت چمران و روستاهای تابعه را تامین می کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار