شناسایی ۱۱۰ پوشاک فروشی متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 7 اسفند 1400 | 09:36 ق.ظ
شناسایی ۱۱۰ پوشاک فروشی متخلف در خوزستان معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان در شناسایی ۱۱۰ پوشاک فروشی متخلف در استان در بهمن ماه امسال و تشکیل پرونده برای آن‌ها خبر داد.

 بهرام جباری گسترش فعالیت مزون‌ها و کسب‌وکار‌های خانگی فروش پوشاک را یکی از مشکلات در این صنعت عنوان کرد و گفت: بررسی تخلفات گران‌فروشی در این حوزه‌ها نیازمند حکم قضایی است.

وی با بیان اینکه گشت‌های مشترک سازمان صمت و سازمان تعزیرات حکومتی از بازار‌های موجود در سطح شهر به ویژه در روز‌های پایانی سال ادامه دارد، افزود: بازرسی از ۹۵۷ واحد صنفی فروش پوشاک و کیف و کفش انجام شد و تخلف ۱۱۰ واحد صنفی در حال بررسی است.

جباری بر همکاری مردم در زمینه گزارش گران‌فروشی‌ها و عرضه پوشاک با قیمت بیشتر به سامانه ۱۲۴ تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان پوشاک در خارج خوزستان فعالیت می‌کنند و عمده محصول مورد نیاز از استان‌های همجوار می‌شود، توزیع و عرضه آن نیز بر اساس درصد سود تعیین شده از سوی هیئت عالی نظارت صورت می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه قیمت پوشاک نیز تابعی از شاخص‌های مهمی نظیر قیمت پارچه، هزینه دوخت، دستمزد کارگر و جابجایی است، گفت: با توجه به افزایش این هزینه‌ها قیمت پوشاک نیز افزایش یافته است، فروشندگان اجازه ندارند اجناس خود را با سود غیرمتعارف به خریداران عرضه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار