استقرار غرفه دائمی خانه‌ مطبوعات خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی

تاریخ انتشار: شنبه 21 اسفند 1400 | 08:54 ق.ظ
استقرار غرفه دائمی خانه‌ مطبوعات خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی غلامرضا فروغی نیا رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان گفت: با همکاری جناب آقای جلیلی مدیرعامل محترم شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و در جهت تعامل گسترده جامعه رسانه ای با صنوف مختلف مقرر شد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان غرفه خانه مطبوعات خوزستان به صورت دائمی برپا شود. وی اظهار داشت: این غرفه به […]

غلامرضا فروغی نیا رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان گفت: با همکاری جناب آقای جلیلی مدیرعامل محترم شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و در جهت تعامل گسترده جامعه رسانه ای با صنوف مختلف مقرر شد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان غرفه خانه مطبوعات خوزستان به صورت دائمی برپا شود.

وی اظهار داشت: این غرفه به منظور استقرار اعضای جامعه رسانه استان و برپائی کنفرانس های مطبوعاتی و همچنین پذیرایی از شخصیت ها خواهد بود.

فروغی نیا تصریح کرد: این اقدام از سوی خانه مطبوعات خوزستان برای نخستین بار در نمایشگاه بومی سازی صنعت فولاد اتفاق افتاد و آثار مثبتی به همراه داشت.

گفتنی است: غرفه دائمی خانه مطبوعات در نمایشگاه بین الملی خوزستان رویداد مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود و باعث حضور در بسیاری از رویدادهای اقتصادی در استان خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار