۹۰ درصد مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 خرداد 1401 | 09:38 ق.ظ
۹۰ درصد مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شد مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اعلام واریز بخش دیگری از مطالبات کشاورزان گندمکار گفت: مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان استان به حساب آن ها واریز شد. امید جهان نژادیان با اشاره به واریز مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان استان به […]

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اعلام واریز بخش دیگری از مطالبات کشاورزان گندمکار گفت: مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان استان به حساب آن ها واریز شد.

امید جهان نژادیان با اشاره به واریز مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان استان به حساب آن ها اظهار کرد: در حال حاضر مبلغ واریزشده به حساب کشاورزان خوزستانی بابت خرید تضمینی گندم، بیش از  ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و امید است با  مذاکره‌ها و برنامه ریزی‌های به انجام شده هر چه سریعتر باقیمانده مطالبات تولیدکنندگان ۲ کالای اساسی در استان زرخیز خوزستان به حساب آن ها واریز شود.

وی با بیان اینکه سهم ریالی استان خوزستان به دلیل فروش و مبادلات بالای کشاورزان نسبت به سایر اقصی نقاط کشور بیشتر است، افزود: تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۱۵ هزار تن محصول گندم و کلزای تولید شده و مازاد بر مصرف کشاورزان استان با نرخ تضمینی خریداری شده که در بخش پرداخت وجه حاصل از فروش محمولات کشاورزان نیز تا کنون حدود ۹۳ درصد مطالبات کلزاکاران و ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران از طریق بانک عامل به حساب آن ها واریز شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر استاندار، معاونت اقتصادی استانداری و سازمان جهاد کشاورزی، بخش قابل توجهی از مطالبات کشاورزان به حساب آن ها واریز شده است و تلاش برای پرداخت هر چه سریعتر مابقی مطالبات سایر کشاورزان خوزستانی ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار