پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

تاریخ انتشار: شنبه 14 خرداد 1401 | 09:42 ق.ظ
پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بنام خداوند بخشنده و مهربان   نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای غم بار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.   بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود و شخصیت بی‌نظیری که در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای […]
بنام خداوند بخشنده و مهربان
 
نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای غم بار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.
 
بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود و شخصیت بی‌نظیری که در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.
 
چهاردهم خرداد سال ١٣۶٨ حکایت از غروب خورشیدی دارد که نهضتش فریاد رویش بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام بود. روز وصال عاشق بی‌قرار به یگانه معبودش، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دل های روشن و بیدار جهان اسلام است.
 
پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است. قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ را موجب شد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی نا‌گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه‌های زلال خود به نظاره نشستند.
 
بر خود لازم می دانم سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، زیر پرچم و فرامین مقام معظم رهبری، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم بیش از پیش تلاش کنیم.
 
 
امین ابراهیمی 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار