با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و رئیس اداره بنادر و دریانوردی ؛عملیات بهسازی معابر کوی ذوالفقاری آغاز شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 آذر 1401 | 11:56 ق.ظ
با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و رئیس اداره بنادر و دریانوردی ؛عملیات بهسازی معابر کوی ذوالفقاری آغاز شد عملیات روکش آسفالت و بهسازی معابر اصلی چهل متری ذوالفقاری آبادان با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره بنادر و دریانوردی و سایر مسئولین شهرستان با اعتباری بالغ بر ٢٢۵ میلیارد ریال آغاز شد. یاسین کاوه پور در خصوص عملیات روکش آسفالت و بهسازی معابر اصلی چهل متری ذوالفقاری آبادان گفت: […]

عملیات روکش آسفالت و بهسازی معابر اصلی چهل متری ذوالفقاری آبادان با حضور نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره بنادر و دریانوردی و سایر مسئولین شهرستان با اعتباری بالغ بر ٢٢۵ میلیارد ریال آغاز شد.

یاسین کاوه پور در خصوص عملیات روکش آسفالت و بهسازی معابر اصلی چهل متری ذوالفقاری آبادان گفت: این پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری آبادان و اداره بنادر و دریانوردی اجرایی می شود.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ٢٢۵ میلیارد ریال که سهم اداره بنادر و دریانوردی ١٧۵ میلیارد و سهم شهرداری ۵٠ میلیارد که به صورت قیر می باشد در حال انجام است و طی مدت سه ماه اجرایی خواهد شد.

شهردار آبادان اظهار داشت: با توجه به تردد خودروهای سنگین بنادر و دریانوردی از این مسیر زیرساخت ها در آن کاملا از بین رفته و طبق تفاهم نامه ای که بین شهرداری و اداره بنادر و دریانوردی منعقد گردید بهسازی معابر ایستگاه پنج تا ایستگاه ۱۲ آسفالت خواهد شد.

کاوه پور با بیان اینکه به زودی معابر سلیچ نیز آسفالت می شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر روکش آسفالت معابر امیرآباد، ذولفقاری، فیه، کوی طیب، بهار و سده در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار