خوزستان میزبان بزرگترین رویداد ورزشی وزارت نیرو

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 آذر 1401 | 08:33 ق.ظ
خوزستان میزبان بزرگترین رویداد ورزشی وزارت نیرو صنعت آب و برق خوزستان به عنوان میزبان بزرگترین رویداد ورزشی وزارت نیرو انتخاب شد.

در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو مدیرعامل برق اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به منظور برگزاری هرچه بهتر این مسابقات دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل برق اهواز و رئیس شورای هماهنگی ورزش صنعت آب و برق خوزستان و متولی برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو با اشاره به نقش ورزش در افزایش بهره وری و سلامتی اظهار داشت: صنعت آب و برق خوزستان همواره زمینه ساز برنامه‌های ورزشی بوده و این موضوع در فرهنگ سازمانی وزارت نیرو نهادینه شده است و مجموعه صنعت آب و برق خوزستان با حضور پررنگ در مسابقات ورزشی سراسری و همچنین مسابقات ورزشی درون سازمانی به این مهم توجه زیادی نشان داده است.

عبدالحمیدعباس شیاری افزود: صنعت آب و برق خوزستان طی روز‌های آینده میزبان مهمترین واقعه ورزشی وزارت نیرو با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور خواهد بود و بدین منظور استفاده از دانش و تجربه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و ظرفیت‌های استان جهت برگزاری خوب و شایسته این مسابقات ضرورت دارد.

شیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی در سطح ملی می‌تواند فرصت بسیار خوبی جهت ارائه توانمندی‌های استان در زمینه میزبانی این برنامه‌های مهم و همچنین معرفی دیگرظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی خوزستان باشد.

مدیرعامل برق اهواز و رئیس شورای هماهنگی ورزش صنعت آب و برق خوزستان در پایان با تقدیر از اعلام آمادگی مدیرورزش و جوانان خوزستان جهت کمک به برگزاری مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو در اهواز گفت: مجموعه تربیت بدنی خوزستان از مسابقات ورزشی صنعت آب و برق استقبال می‌کند و این مساله مایه دلگرمی و عامل ایجاد انگیزه برای توجه بیشتر به ورزش است و جلسات هم اندیشی فتح بابی برای توسعه و تعامل بیشتر بین این دو مجموعه خواهد بود.

در ادامه این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز با تقدیر از خدمات زیرساختی مجموعه صنعت آب و برق خوزستان بیان داشت: توجه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی در خوزستان به مقوله ورزش جای امیدواری و خوشحالی دارد و نشان دهنده عزم و ارداده جدی برای گسترش ورزش در جامعه می‌باشد و بدون شک استقبال از برگزاری این مسابقات مهم و پذیرش میزبانی باعث شور و نشاط و معرفی توانایی‌های صنعت آب و برق خوزستان خواهد بود.

بنی تمیم در ادامه افزود: مجموعه تربیت بدنی استان خوزستان آماده هرگونه کمک و همکاری در برگزاری بهتر این مسابقات دارد.

وی افزود: با توجه به متمرکز بودن این دوره از مسابقات واحتمال حضور تیم‌های ورزشی از سراسر کشور، این مجموعه آمادگی دارد در سه بخش تامین سالن جهت مسابقات، اقدامات فنی شامل استفاده از ظرفیت معاونت ورزشی، هیئت و داوری و همچنین در بحث اسکان به برق اهواز کمک نماید و به منظور هماهنگی و همفکری بیشتر پیشنهاد می‌دهم کمیته مشترکی از تربیت بدنی خوزستان و شورای ورزش صنعت آب و برق خوزستان در قدم اول تشکیل شود.

لازم به ذکر است ؛ سیزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال پیشکسوتان وزارت نیرو از ۲۵ الی ۳۰ آذرماه با حضور ۳۰ تیم و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار