فقط سه ماه فرصت دارید شهر را از وضعیت نامناسب فعلی خارج کنید / خدمات همه جانبه برای تغییر چهره آبادان لازم است

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 آذر 1401 | 11:48 ق.ظ
فقط سه ماه فرصت دارید شهر را از وضعیت نامناسب فعلی خارج کنید / خدمات همه جانبه برای تغییر چهره آبادان لازم است کاوه پور در اولین جلسه ستاد نوروزی در حضور مدیران و معاونان مناطق بر ضرورت خدمات شبانه روزی طی سه ماه آینده تاکید کرد.  یاسین کاوه پور شهردار آبادان در جمع مدیران و معاونان خدمات شهری مناطق سه گانه شهرداری با ضروری برشمردن تشکیل ستاد نوروزی برای آماده سازی شهر آبادان در ایام نوروز خاطرنشان […]

کاوه پور در اولین جلسه ستاد نوروزی در حضور مدیران و معاونان مناطق بر ضرورت خدمات شبانه روزی طی سه ماه آینده تاکید کرد.

 یاسین کاوه پور شهردار آبادان در جمع مدیران و معاونان خدمات شهری مناطق سه گانه شهرداری با ضروری برشمردن تشکیل ستاد نوروزی برای آماده سازی شهر آبادان در ایام نوروز خاطرنشان کرد: وضعیت خدمات شهری در مناطق سه گانه کمی بهتر از قبل شده اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و برای این هدف به کار و تلاش بی وقفه و نظارت مستمر نیاز هست.

وی افزود: مدیران مناطق و معاونان خدمات شهری به مدت سه ماه فرصت دارند شهر را از وضعیت نامناسب فعلی  خارج کنند و با برنامه ای که در همین جلسه مشخص می شود به صورت همه جانبه چهره منطقه تحت مدیریت خود را به طرز محسوس و قابل ملاحظه ای تغییر دهند. 

کاوه پور یادآور شد: لازم است در برنامه سه ماه آینده در کنار اجرای پروژه های عمرانی مانند آسفالت و ساحل سازی ، برای  نخاله های ساختمانی ، آبنماها ، المان ها ، نورپردازی معابر و میادین ، شکستگی جداول ، سرویس های بهداشتی ، ترمیم نوارهای حفاری ، لکه گیری آسفالت معابر و سایر موارد خدماتی کار ویژه و اثرگذار صورت گیرد.

شهردار آبادان گفت: مدیران مناطق برای جاروکشی دستی و مکانیزه به همراه شست و شوی جداول به صورت روزانه و مستمر برنامه ریزی داشته باشند و این کار نباید دچار فراموشی و سهل انگاری شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار