بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران

تاریخ انتشار: شنبه 26 آذر 1401 | 08:19 ق.ظ
بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران که در پژوهشگاه صنعت نفت ایران برپا شده بازدید کرد. علیرضا دانشی در دومین روز از اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران که با حضور شرکت های دانش بنیان سراسر کشور […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران که در پژوهشگاه صنعت نفت ایران برپا شده بازدید کرد.

علیرضا دانشی در دومین روز از اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران که با حضور شرکت های دانش بنیان سراسر کشور در پژوهشگاه صنعت نفت ایران برپا شده از این نمایشگاه بازدید کرد.

اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران روز ۲۲ آذر ماه همزمان با رونمایی از سند تلفیقی برنامه راهبردی توسعه فناوری وزارت نفت و شروع هفته پژوهش آغاز به کار کرده و تا ۲۴ آذر ماه ادامه دارد.

این رویداد با مشارکت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه صنعت نفت، پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز، شرکت های اصلی و فرعی وزارت نفت و همچنین ارکان مختلف زیست بوم فناوری و نوآوری صنعت نفت در حال برگزاری است.

بررسی فرصت ها و چالش های توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری وزارت نفت با همکاری شرکت های دانش بنیان، بررسی و اجراسازی الگوهای نوین تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و هدایت هدفمند شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت نیازهای واقعی صنعت نفت از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار