پیگیری راه‌اندازی زیپ‌لاین و تله‌کابین در مسیر کارون در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 26 آذر 1401 | 08:56 ق.ظ
پیگیری راه‌اندازی زیپ‌لاین و تله‌کابین در مسیر کارون در اهواز رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری آبی در رودخانه کارون، از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی زیپ لاین و تله کابین در مسیر این رودخانه در شهر اهواز خبر داد.

سید محمدعلی پورموسوی گفت: در بحث توسعه گردشگری، نگاه اعضای شورا یک طرف بحث و امکانات و قدرت اجرایی شهرداری بحث دیگری است.

او می گوید: شورای شهر اهواز در مورد دو سه موضوع تمرکز و سعی کرده این موارد را متناسب با امکانات پیش ببرد؛ معرفی کردن اهواز به عنوان یکی از مراکز گردشگری با مولفه‌های هویتی شهر، یکی از موارد مد نظر است.

به گفته او اهواز دروازه ورود شیعه و قدمگاه امام رضا (ع) است، باید به بحث گردشگری مذهبی اهواز توجه شود؛ وجود آرامگاه حضرت علی بن مهزیار اهوازی یک ظرفیت محسوب می‌شود که باید از آن در این زمینه استفاده شود. علاوه بر این اهواز یکی از مقاصد راهیان نور است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز گفت: با توجه به وجود رودخانه کارون در شهر، در حال انعقاد قرارداد راه‌اندازی زیپ لاین روی رودخانه کارون هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار