پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی حادثه تلخ و تأسفبار در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 دی 1401 | 11:05 ق.ظ
پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پی حادثه تلخ و تأسفبار در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌ جانباخته و مجروحین حادثه تلخ و تأسف‌بار در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خواستار اهتمام ویژه‌ و رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان توسط مسئولین مربوطه شد. متن پیام علیرضا دانشی بدین شرح است:  […]

علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌ جانباخته و مجروحین حادثه تلخ و تأسف‌بار در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خواستار اهتمام ویژه‌ و رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان توسط مسئولین مربوطه شد.

متن پیام علیرضا دانشی بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار و دلخراش جانباختنِ یکی از کارمندان شریف صنعت نفت و مجروح شدن دو نفر دیگر، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید. 

بی شک جان ارزشمند هر یک از کارکنان خدوم و مخلص صنعت نفت به روح و جان صنعت نفت گره خورده است و وقوع چنین حوادث دلخراشی خانواده بزرگ نفت را متاثر و داغدار خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ جانباخته و مجروحین، همکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بویژه همکارانم در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مردم نجیب و شریف آن خطه، رسیدگی و بررسی دقیق علت وقوع این حادثه را از مسئولین دستگاه قضایی خواهانم، و همچنین ضروری است مسئولین مربوطه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و ستاد مناطق نفتخیز با جدیت و واکاوی عمیق ابعاد آن، از تکرار این اتفاقات ناگوار جلوگیری کرده و گزارشی دقیق از چرایی این حادثه ارائه دهند و اقدامات عاجلی در راستای تسکین آلام خانواده‌های داغدیده انجام دهند.

 از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی، و برای بازماندگان صبر جزیل و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل را مسالت دارم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار