طرح نظارتی نوروز و ضیافت در خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اسفند 1401 | 09:45 ق.ظ
طرح نظارتی نوروز و ضیافت در خوزستان آغاز شد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح نظارتی نوروز و ضیافت به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز یکم اسفندماه در خوزستان آغاز شد.

حمیدرضا فلاح با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: نظارت و بازرسی از بازار و اصناف ویژه این ۲ ایام باید در یک زمان انجام شود.

او ادامه داد: به همین دلیل بازرسی از بازار و اصناف و واحد‌های تولیدی باید با شدت و دقت بیشتری انجام شود از این رو از صاحبان اصناف و بازاریان درخواست داریم در این راه کمک کنند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: قرارگاه بازرسی و نظارت به همین دلیل با مشارکت بسیج اصناف، بازرسان تعزیرات حکومتی و اداره کل صمت خوزستان تشکیل شده تا اجرای این طرح را به بهترین حالت ممکن مدیریت کنند.

آقای فلاح  گفت: این طرح از امروز اول اسفندماه تا عید فطر برقرار است و از مردم درخواست داریم درصورت مشاهده تخلف به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

او با تاکید بر لزوم افزایش بازرسی از بازار نسبت به پارسال افزود: برای روز‌های تعطیل نیز کشیک در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: گشت‌های بازرسی با مشارکت بازرسان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بسیج اصناف به صورت مستمر انجام می‌شود.

آقای فلاح  اولویت بازرسی‌ها را فروشگاه‌های مواد غذایی، شیرینی فروشی‌ها و میدان‌های میوه و تره بار عنوان کرد و گفت: بازرسانی در قالب این طرح در میدان میوه و تره بار اهواز مستقر می‌شوند.

او  با بیان اینکه قوانین جدید تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان بازدارنده‌تر شده است، ادامه داد: برای مقابله با تخلفات صنفی پرونده‌های تخلف با سرعت به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طی هماهنگی‌هایی که با این نهاد قضایی انجام شده، رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود تا بازخورد بیشتر و بهتری را در بازار شاهد باشیم.

۱۶۰ هزار واحد صنفی در خوزستان وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار